Coșul tău

Coș

0747 414 852

Ghidul cumpărătorului

Ne bucurăm că ai ales florăria online Tulip Garden pentru a aduce bucurie celor dragi. Florile noastre sunt cele mai frumoase surprize, iar aranjamentele florale online, precum și buchetele online achiziționate sunt livrate direct la adresa pe care o dorești.

Toate comenzile care sunt făcute după ora 16.00 vor fi procesate în ziua următoare.

Iată cât de simplu este să achziționezi flori de la noi și să le trimiți celor dragi, chiar la ei acasă, oriunde în municipiul Bacău** și localitățile următoare*:

Buhoci, sat Buhoci
Buhoci, sat Bijghir
Buhoci, sat Buhocel
Buhoci, sat Dospinești
Gârleni, sat Gârleni
Gârleni, sat Gârlenii de Sus
Gârleni, sat Lespezi
Gârleni, sat Șurina
Hemeiuș, sat Hemeiuș
Hemeiuș, sat Fântânele
Hemeiuș, sat Lilieci
Letea Veche, sat Letea Veche
Letea Veche, sat Holt
Letea Veche, sat Radomirești
Letea Veche, sat Ruși-Ciutea
Letea Veche, sat Siretu
Luizi-Călugăra, sat Luizi-Călugăra
Luizi-Călugăra, sat Osebiți
Măgura, sat Măgura
Măgura, sat Crihan
Măgura, sat Dealu Mare
Măgura, sat Sohodol
Mărgineni, sat Barați
Mărgineni, sat Mărgineni
Mărgineni, sat Luncani
Mărgineni, sat Pădureni
Mărgineni, sat Podiș
Mărgineni, sat Poiana
Mărgineni, sat Trebeș
Mărgineni, sat Valea Budului
Nicolae Bălcescu, Nicolae Bălcescu
Nicolae Bălcescu, Buchila
Nicolae Bălcescu, Galbeni
Nicolae Bălcescu, Valea Seacă
Sărata, sat Sărata
Sărata, sat Bălțata
Săucești, sat Săucești
Săucești, sat Bogdan Vodă
Săucești, sat Schineni
Săucești, sat Siretu
Săucești, sat Șerbești

*Comanda minimă pentru comenzile în afara orașului este de 200 lei.

**Comanda minimă pentru municipiul Bacău este de 90 lei.

1. Primul pas este să ne vizitați magazinul online să să vă alegeți aranjamentul sau buchetul dorit.  Dați click pe produsul ales și el se va deschide într-o pagină nouă pe care apar câteva informații importante, cum ar fi: în cât timp poate fi livrat cel mai repede produsul (iconiță camion în dreapta, lângă preț) Livrare în 2-4 ore sau 12-14 de ore, în funcție de produsul ales. Alte info. care apar la fiecare produs: Informații suplimentare, Compoziție, Termen livrare.

De asemenea, la fiecare produs în parte, vor apărea informațiile următoare:

*Pentru comenzile efectuate zilnic până în ora 16:00.Comenzile efectuate mai târziu de ora 16:00 vor fi procesate a doua zi.

**În funcție de sezon, componența aranjamentelor/buchetelor poate diferi. În acest caz, un operator va lua legătura cu dumneavoastră după plasarea comenzii.

 

2. Înainte de a da click pe butonul CUMPĂRĂ, este obligatoriu să alegeți:

  •  Data de livrare/ridicare: vi se va deschide un calendar din care puteți alege data dorită de livrare
  • Ora de livrare/ridicare: selectați din lista afișată intervalul orar dorit

și să selectați dacă

  • Doriți felicitare?: În cazul în care doriți ca produsul să fie însoțit de o felicitare, trebuie, de asemenea, să introduceți mesajul pe care îl doriți în câmpul Mesaj felicitare.
  • Ex. Mesaj felicitare: „La mulți ani! Cu drag, de la Ioana”

Iată un exemplu de produs la care au fost completate toate câmpurile:

3. O dată citite toate informațiile de pe pagina cu produsul, și după ce ați completat câmpurile obligatorii, apăsați butonul CUMPĂRĂ. În acest moment, produsul a fost adăugat în COȘ – iconiță dreapta sus.

În momentul ăsta aveți două opțiuni:

  1. continuați cumpărăturile pe site, adică vă alegeți și alte produse pe care să le adăugați în coș, urmând pașii descriși mai sus
  2. dați click pe iconița din dreapta sus unde apare un coș de cumpărături și finalizați comanda deja plasată apasând pe butonul FINALIZARE.

Dacă vreți să verificați, mai întâi, corectitudinea comenzii, apăsați  pe Vezi coșul – aici aveți posibilitate să vedeți suma pe care urmează să o plătiți, puteți renunța la un produs în cazul în care l-ați adăugat de două ori, din greșeală, sau dacă v-ați răzgândit, apăsând pe iconița din stânga produsului, care înfățișează un cos de gunoi. De asemenea, dacă ați primit un cupon, imediat sub produs aveți un câmp Cod cupon (aici veți trece codul primit, dacă este cazul) și apoi apăsați butonul APLICĂ CUPONUL. Dacă totul este în regulă, trebuie doar să apasați butonul CONTINUĂ CU FINALIZAREA care apare imediat sub prețul final.

Când v-ați hotărât să finalizați comanda și apăsați butonul finalizare comandă, vi se va deschide o pagină nouă care trebuie completată cu datele dvs. de contact.

În dreapta, lângă Detalii facturare puteți selecta o alta adresă de livrare. Trebuie doar să bifați Livrare la o altă adresă? și să completați noile câmpuri de date care se deschid. Această opțiune este valabilă pentru cazul în care doriți să trimiteți aranjamentul ales direct acasă sau la biroul persoanei pe care doriți să o surprindeți.

De asemenea, găsiți o zonă Note comandă (opțional) unde puteți să treceți observațiile pe care le aveți în legătura cu livrare. Nu este un câmp obligatoriu.

După ce ați completat datele cerute, trebuie să selectați metoda de plată. Bifați opțiunea care vă convine cel mai mult: Numerar la livrare sau Plată cu cardul.

Trebuie să bifați, obligatoriu, și căsuța Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții site web. Vedeți imaginile de mai jos:

După ce ați completat tot ce era necesar, apăsați butonul din partea dreapta jos – PLASEAZĂ COMANDA.

 

Gata! E atât de simplu să faceți o bucurie celor iubiți, fără a pierde timp.